Yhdysvalloissa ja Aasiassa keskiluokkaistuva yhteiskunta käyttää rahojaan yhä enemmän luksusbrändeihin, kuten arvokkaisiin käsilaukkuihin tai samppanjaan. Väestön keskimääräisestä rikastumisesta hyötyvät Ranskalaiset muotibrändit kuten Vuitton, Dior, Fendi, Gucci, Saint Laurent ja Tiffany. Nämä kaikki kuuluvat monialayritysten kuten Louis Vuitton Moët Hennesey (LVMH) sekä Kering brändikategorioihin.
LVMH:n liikevaihto kasvoi vuoden 2020 vertailukauteen nähden 53 prosenttia ja vuoden 2019 vertailukauteen nähden 11 prosenttia. Vuoden 2020 vertailukauden oli verrattain heikko koronakevään vuoksi, joten vuosi 2019 antaa paremman vertailukauden. Tuotot olivat jopa 62 prosenttia suuremmat kuin vuonna 2019 ja kymmenkertaiset verrattuna vuoteen 2020. Vahva kasvu johtuu muodin ja nahkatavaroiden liiketoimintasegmentin vahvan suoriutumisesta sekä maantieteellisesti Aasian vahvan kasvusta ja Yhdysvaltojen vakiintuneesta markkinasta.
Keringin liikevaihto puolestaan kasvoi 54 prosenttia vuoden 2020 vertailukauteen nähden ja 8,4 prosenttia vuoteen 2019. Keringin lippulaiva brändi Gucci on toiminut pitkään yrityksen tulosajurina. LVMH:n tapaan Keringin luxusvaatteille on riittänyt kysyntää Yhdysvaltojen lisäksi etenkin Aasiassa.
LVMH on tarjonnut vuonna 2021 päälle 67 prosentin tuoton. Vastaavasti Kering on tarjonnut sijoittajilleen 49 prosentin tuoton hyötymällä samasta trendistä.